Başlangıçlar her zaman zor oluyor. Blog yazarken beni benden alan bir şey de bu :) Söyleyecek pek çok şeyim oluyor ama o ilk kıvılcım var ya, işte o çok nazlanıyor :) Ama neyseki şu an o ilk satırları geçmiş buluyoruz :)
Birkaç gündür biraz hâlsizim. Burun akıntısı falan da var. Sanırım soğuk algınlığı.🥲 Annem çok soğuk içecekler içtiğimden dolayı olduğunu iddia ediyor ama kabul etmek istemiyorum :) Tabii ondan kaynaklı ise de üzgünüm ama vazgeçemem :)
Şu jiletler sabrımın sınırını zorluyor yine. Aslında her zaman makine taraftarı olmuşumdur ama arada kullanmak gerekiyor mecburen. Ve birkaç yerimi de kesmiş olabilirim.🥲
Bir süredir üzerinde çalıştığım bir tema vardı. Bugün onu tamamladım. Üzerinde çalışıyorum dediysem de her şeyiyle benim kurguladığım bir tema değil. Belki bilenlerimiz vardır. Ghost'un Dawn isimli bir teması var. İşte büyük ölçüde onu baz alarak Blogger için yeniden uyarladım. Tabii yapay zekânın da desteğiyle :) Mümkün olduğunca sade ve temiz bir tema olması için de çaba verdiğimi söyleyebilirim. Açılır kapanır widget opsiyonu da sunacaktım ama sonra böylesinin daha iyi olduğunu düşündüm.
Tasarımsal açıdan ne kadar basitse kullanımı açısından da yine bir o kadar basit olduğunu ifade edebilirim. Düzen sekmesinden hemen hemen her şeyi kontrol edebiliyorsunuz. Profil resminiz ise Blogger profilizdeki resim ile eşgüdümlü bir şekilde çalışıyor. Aydınlık ve karanlık mod seçeneği mevcut. Yine ayrıca sosyal medya bağlantılarınızı da eklemenize imkân veriyor. Tabii yoksa yine bunu da düzen sekmesinden istediğiniz zaman kapatabilirsiniz.
Tasarıma blog ismini yazmadım bu arada :) İki sebebi var. Birincisi, sade ve temiz bir yapı olsun istedim. İkincisi ise yine bunla kısmen ilişkili olmak üzere her nereye koyduysam hiçbirisi beni tatmin etmedi :) Her şeyi bu kadar kusursuz yapmak zorunda gibi hissetmekten nefret ediyorum. Bu o kadar yoruyor ki ben de akışına bıraktım bu sefer.🥲
Yapay zekâ ile birlikte geliştirdiğimden dolayı kodda optimizasyon gerekebilir. Yapılırsa iyi olur. Ama bu şekliyle de oldukça hızlı olduğunu ifade edebilirim.
Yine tekrar etmiş oluyorum ama tasarım bütünüyle bana ait değil. Tabii farklılıkları var. Etik açıdan bunu biraz düşündüm ama sonuçta herhangi bir kaynak koddan da bir şeyler yapmadım. Sadece gördüm ve Blogger altyapısı için uyarladım. Aslı Blogger için geliştirilmiş bir tema da değildi. O nedenle ticari amaçlarla kullanılmadığı sürece temayı kullanabilirsiniz. En azından benim açımdan sorun yok :)
Bugün de böyle idi işte :) Ayrıca biraz değişik ve pek benlik olmayan bir yazı stili ile yazımı yazmış bulundum :) Normalde daha net bir konu etrafında yazımı şekillendirmeyi seviyorum :) Ama değişiklikler güzeldir. En azından denemek gerek :) Bir başka yazıda görüşmek üzere. Sevgiyle, hoşça kalın...😇

















Her şeyden biraz yazı tarzına başladıysan artık duramazsın bunun devamı gelir :)
YanıtlaSilO zehri hissetmedim değil :) Bakalım artık :)
SilÇok geçmiş olsun🙏 Soğuk içeceklerin de etkisi olabilir tabii🙃
YanıtlaSilBen de çok seviyorum soğuk içecekleri yaz kış fark etmez bana🙃
Eline sağlık, bence gayet güzel ve sade görünüyor. Medium tarzı gibi geldi bana, öyle algıladım. Biraz daha geliştirecek misin?😊
İçinden geldiği gibi yaz, her zaman aynı stilde yazmak zorunda değiliz ki😊
Çok teşekkür ederim.😊
SilDeğil mi? Buzlu buzlu içmek gibisi yok :)
Evet, bir açıdan benziyor :) Çok büyük değişiklikler olmasa da bazı dokunuşlar yapabilirim tabii daha :) Ama bu şekliyle de pek çok kişinin faydasına dokunmuştur umarım.😊
Bloglarımız bizimse kuralları da bize ait olmalı değil mi?🙃
Geçmiş olsun tekrardan kardeşim. Umarım tez vakitte atlatırsın.
YanıtlaSilTema güzel olmuş gayet hoş duruyor. :) Takılırsan buralardayım :D
Çok teşekkür ederim Sinan abi.😊 Şu an çok daha iyiyim.
SilBir şeyler yaptık bakalım :) Umarım birilerinin faydasına dokunur :) Yetmediğim yerde kapını tıklatacağımdan yana da şüphen olmasın :D
Öncelikle çok geçmiş olsun. 😢 dikkat et kendineee. 🌸 Anneler her zaman biraz haklıdır. Haa, bir de elindeki telefondan da olabilir 😅
YanıtlaSilEline emeğine sağlıkkk ayrıca.
Her şeyden biraz ve içimizden geldiği gibi yazmayacaksak bu bloglar neden var?
Çok teşekkür ederim Nurrr.😊
SilOlayı ilk başta nasıl telefondan açmadı diye ben de şaşkınım bu arada :)
Değil mii? Bloglarımızın en güzel yanı da bu sanırım. İstediğimiz gibi yazmak.😊
geçmiş olsun mustafa. dolaptan su içmeye başladım ben de. dışarıdakilar ılık ılık banyo suyu gibi :)
YanıtlaSil